Upravljanje konfliktom


Datum: 05. 04. 2017

Vrijeme: 09:00

Cijena: 70 KM

Vrijeme: 9:00h–15:00h

Cijena: 70 KM+ PDV

Edukator: Omir Tufo, certificirani trener SMART Resursnog centra i Agencije za državnu službu koji ima dugogodišnje iskustvo u realizaciji edukativnih treninga u obrazovanju odraslih.

Pošaljite prijavu

Vještina upravljanja konfliktom će polaznicima treninga pomoći da na pravi način procijene situacije koje mogu krenuti u bilo kojem pravcu ako se njima ne upravlja na pravi način. Samo upravljanje konfliktom, kao jednom od temeljnih postavki u teoriji konflikta, da je konflikt u suštini svakog procesa, da se nikad ne završava i nikad ne rješava, pitanje je samo ispravnog vođenja i upravljanja kako ne bi krenuo u neželjenom pravcu.

Učesnici će proći kroz niz segmenata koji su ključni za čitav proces kao što su predrasude i različita percepcija iste situacije gledana iz različitog ugla, uzroka i simptoma te različitih faza i nivoa konflikta. Uz to ćemo se ozbiljnije pozabaviti i različitim stilovima i strategijama u upravljanju konfliktom te značaju komunikacije za ispravan pristup i upravljanje konfliktom. Ovdje je potrebno posebno naglasiti vještine aktivnog slušanja, verbalne i neverbalne komunikacije te zlatnog pravila da stvar uvijek treba posmatrati i iz „tuđih cipela“.

Trening je koncipiran kao uravnotežen pristup teorije i prakse, odnosno seta vježbi u kojima će se učesnici sami naći u situacijama koje će sugerisati realne odnose između pojedinaca, grupa ili kompletne zajednice. Posebnu pažnju ćemo obratiti na adekvatnu procjenu suštine problema odnosno značaja uočavanja razlike između srži problema, njegovih uzroka i posljedica, odnosno teorijskog pristupa analizi problema po metodi „drveta problema“. 

Kome je namijenjen trening?

Trening je namijenjen svim osobama koje u kontaktu i komunikaciji, bilo privatno ili poslovno, imaju osjećaj ili problem vis-a-vis  konstruktivnog ishoda takve komunikacije.

Cilj treninga:

Cilj treninga je da pruži odgovore i preporuke za situacije u kojima komunikacija između dvije ili više osoba treba da vodi ka željenom i pozitivnom ishodu. Trening će pružiti odgovore i preporuke za situacije koje vode u degradirajući ishod, kako takve situacije preduprijediti, kako maksimalno ublažiti negativne efekte, kako spriječiti dalju eskalaciju.

Ovaj trening će proširiti vidike i sposobnosti učesnika da u svakodnevnim situacijama sa sigurnošću procijenjuju i donose odluke bez dovođenja procesa u pitanje zbog različitih stavova i pristupa mogućim rješenjima.

PROGRAM EDUKACIJE

Edukacija se sastoji od sljedećih modula:

I Razumijevanje prirode i upravljanje konfliktima

II Dinamika konflikta

III Različiti stilovi i strategije upravljanja konfliktom

IV Komunikacija kao ključno sredstvo za upravljanje konfliktom

DODATNE INFORMACIJE

Po završetku edukacije, učesnici dobijaju certifikate o pohađanju iste. Na 2 i više prijavljenih učesnika/ca iz iste organizacije/institucije, odobravamo popust od 10%.