Google oglašavanje


Naučite kako kreirati i plasirati oglase, optimizirati web stranicu za maksimalan učinak promocije i prodaje, te otkrijte značaj analitike u unaprijeđenju poslovanja i postizanju specifičnih poslovnih ciljeva.

Datum: 22. 11. 2016

Vrijeme: 17:00

Cijena: 100 KM

Cijena uključuje PDV.

Edukator: Maher Al Osta – ekspert za digitalne komunikacije sa dugogodišnjim iskustvom u kreiranju strategija i sprovođenju Google Adwords (Google Search, Google Display i YouTube) kampanja za domaće i međunarodne kompanije.

Pošaljite prijavu

Trening je namijenjen pravnim licima, te pojedincima iz vladinog, nevladinog i poslovnog sektora koji se žele steći praktično znanje u provođenju Google kampanja, analitike i optimizacije web stranica.

Google oglašavanje osigurava da svoj oglas plasirate tamo gdje se zaista nalazi vaša ciljana grupa korisnika ili potencijalnih kupaca.  Na ovoj edukaciji ćete naučiti kako pravilno kreirati oglase, pokrenuti kampanju i postaviti parametre za maksimalan učinak promocije. Poseban segment se odnosi na istraživanje i definisanje ciljane grupe, te čitanje i korištenje analitike. Detaljno ćete se upoznati sa mogućnostima oglašavanja putem bannera, videa, ciljanih prodajnih oglasa, oglasa specijaliziranigh za mobilne telefone – sve u cilju odabira najefikacijeg vida oglašavanja koji će unaprijediti vaše poslovanje i na najbolji način promovirati vašu organizaciju, biznis ili specifične aktivnosti.  

Cilj obuke

Učesnici će se upoznati sa osnovama kreiranja oglasa, izvedbom kampanja, te kako da koristeći Google oglašavanje promoviraju svoje usluge, proizvode i aktivnosti.  

Naučit ćete kako efikasno ulagati u Google oglašavanje tako da već i malim ulaganjem postignete dobre povrate investicija., te budete prisutni upravo tamo gdje su vaši kupci/korisnici.

Trening će trajati od 17:00h do 21:00h.

Mjesto održavanja: prostorije SMART Resursnog centra u ulici Gradačačka bb, Sarajevo (odmah pored Malezijskog mosta).

PROGRAM TRENINGA

- definisanje ciljnog tržišta i ciljne grupe
- istraživanje ciljnog tržišta i ciljne grupe
- priprema kampanje (odabir ključnih riječi)
- kreiranje Google oglasa
- postavljanje kampanje (plasman oglasa)
- monitoring i optimizacija kampanje
- izvještavanje i procjena uspješnosti kampanje
- Google analytics (poređenje izvještaja)
- SEO optimizacija sadržaja (landing page)