PR i društvene mreže – šta nam daju, a šta oduzimaju


Trening će vas pripremiti da vodite komunikaciju i oglašavanje prema ciljnim grupama na društvenim mrežama. Steći ćete stručna i praktična znanja i vještine koje su neophodne kako biste uspešno vodili korporativne ili brend profile na društvenim mrežama.

Datum: 11. 06. 2015

Vrijeme: 09:30

Cijena: Besplatna edukacija KM

Jednodnevni trening (09:30 – 17:30h)
Program treninga prilagođen namijenjen je poboljšanju komunikacije sa javnostima, te većoj vidljivosti same organizacije, njenih aktivnosti i projekata koje realizuje

Trening će vas pripremiti da vodite komunikaciju i oglašavanje prema ciljnim grupama na društvenim mrežama. Steći ćete stručna i praktična znanja i vještine koje su neophodne kako biste uspešno vodili korporativne ili brend profile na društvenim mrežama.

Program treninga prilagođen je potrebama organizacija civilnog društva i namijenjen je poboljšanju komunikacije sa javnostima, te većoj vidljivosti same organizacije, njenih aktivnosti i projekata koje realizuje.

Oblasti koje trening pokriva

  • Značaj i mogućnosti društvenih mreža u PR-u;
  • Analiza korisnika i definisanje ciljnih grupa;
  • Priprema objava na web-u;
  • Dizajn, vizuelni identitet i jačanje Brenda;
  • Prikupljanje, obrada i plasiranje sadržaja.

Prijave se vrše popunjavanjem online aplikacione forme koja se nalazi na sljedećem linku:

https://docs.google.com/forms/d/1DfuWxup0feuEi4H2SjwlQFXLTkZ7gE9nSVZZUpxkVVg/viewform

Rok za dostavljanje prijave je 08.06.2015. godine.

Nakon zatvaranja poziva, svi učesnici biće obavješteni o statusu prijave

Napomena:

Osobe čije prijave budu prihvaćene a koje bez najave odsustva ne prisustvuju treningu gube trajno pravo učešća na besplatnim treninzima Resursnog centra.

Iz jedne organizacije moguće je prijaviti samo jednu osobu.

Resursni centar zadržava pravo izmjene termina održavanja treninga.

EDUKATORICA

Aida Pobrić Feraget, PR i marketing menadžerica sa preko 20 godina iskustva u vođenju komunikacijskih projekata, te vođenju odnosa s javnostima i internom komuniciranju za međunarodne/humanitarne organizacije (UNHCR, ICRC), međunarodne i domaće kompanije (Coca-Cola, Vitinka, Banjalučka pivara, M:tel), kao i u vladinom i nevladinom sektoru (CIK, CPCD).

Uspješna voditeljica korporativnih komunikacijskih odjela, kreatorka i voditeljica projekata za brojne komunikacijske događaje i kampanje zagovaranja. Certificirana trenerica za 12 modula PR-a pri Londonskoj školi za odnose s javnostima. Od 2006. do danas održala preko 300 treninga za OSCE, CPCD, USAID, CRS, Don caffee, WWF, CRS, te brojne nevladine organizacije iz BiH.